19 Şubat 2013 Salı

Hangi dizinin içinde bir karakter olmak isterdiniz?

Herkese Merhaba!
Hoş, enerjik bir giriş oldu farkındayım. Aslında dinlediğim şarkıyı bir duysanız vallahi helal sana dersiniz bana.
Nedir bu mutluluğun, keyfin sebebi derseniz de cevabım belli. Aşık oldum ben. Ho hoh o. Beklemiyordunuz değil mi? Game of Thrones aşığı oldum ben!! Hayır neden izlemek için bu kadar vakit kaybettim bilmiyorum. Ama 2 günde 2 sezon, gayet başarılı bence?

Daha önce hiç dizilerden bahsetmemiş olabilirim. E tamam işte ilk postu yapıyorum. Diziyi izledikçe verdiğim tepkileri videoya çeksem, ya gülmekten ölürüm yada intihar ederim gibi geliyor. Öyle bir şey ki, izlerken beynime kan gitmiyor. Hele ki Ned Stark'ın öldürüldüğü sahne, hem ağlayıp hem nasıl küfür ediyorum görmeniz lazım ama. Ne asap kaldı ne izleme hevesi.
Şu soru nereden geldi aklına derseniz, içimden şunu dedim. Ah be ben şu dizinin içine bir girebilsem hepsini teker teker öldürsem!! Ya dedim aslında, böyle yeşil bir cin belirse dumanlar arasından ve dese ki; söyle bakalım Çağla, hangi dizinin içinde bulunmak istersin? Hangi karakter olmak istersin? Ne yapmak istersin? Ama nerede... izleyeceğiz, bekleyeceğiz, el mahkum.




Ama eğer öyle bir şey olsaydı, benim isteyeceğim;
Game of Thrones'de olmak isterdim. Karakterimde şöyle karma bir şey olsun hani bu Khaleesi ejderha soyundan geliyor ya, heh bende ejderha soyundan geliyormuşum ama bir yandan da güçlü bir soy daha varmış işte. Oradan da geliyormuşum. Neden mi? Ee başka alamam Ned Stark'ın intikamını! İntikam diye yanıp tutuşuyorum. Adamı acımadan çöt diye öldürdüler! bak yine başa sardım iyimi.. Öyle güçlü olmam lazım, öyle güçlü olmam lazım ki Joffrey'i geberteyim kılıcımı kıçından batırıp burnundan çıkarayım (ama hak ediyor o lanet olası pis!), Annesi olacak o sarı çiyanı da saçlarından yere çivileyip ateşe vereyim, Ned Stark'a ihanet eden o şerreffsizz Baelish'ide kazığa oturtayım. Evet şuan tek istediğim bu.. he birde Robb Stark ile evlenebilirim. İşte böyle ben daha ne kadar sinir krizleri yaşayacağım orası meçhul. İzlemeyenler varsa şiddetle tavsiye ediyorum İZ LE YİN!

Şimdilik sakinleştim, bakalım siz neler hissedeceksiniz? eminim bana hak vereceksiniz.
Winter is coming..
Kocaman Öpücükler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder