31 Ocak 2013 Perşembe

Dayanamadım yazdım! Vicky Cristina Barcelona

Bende bu filme karşı bir takıntı oluştu sanırım, oyuncuların saç ve makyajları, seçilen kostümler, o bohemlik ve rahat tarz. Bir çok Barcelona karesi, etkilendim çok etkilendim!

Etkilendim vol 1 Penelope.
Bu kadına olan sempatim bu filmde daha da artıyor sevgili okuyanlar, filmde hayata bakış açısı bambaşka, sanatçı ve çok aşık bir kadını canlandıran Penelope, hafif dağıtmış olarak çıktı karşımıza filmde. Saçları genelde dağınık, elinde sigarası ve sürekli ispanyolca konuşarak Antonio'yu çılgına çevirmesi benim fazlasıyla hoşuma gitti. Kuralları olmayan özgür ruhlu bir kadın.


Penelope'yi ilk bu sahnede görüyoruz, kıyafetine ve saçlarına yorum yapmıyorum! Bu kadar dağınıklık tek bir kadına yakışabilirdi sanırım oda Penelope!


Sabahlık ve dağınık saçlar yine rövançta.


Ben bu fotoğrafı alıp odama asmak istiyorum! Filmde de Cristina çekiyor bu fotoğrafı zaten. Tek kelimeyle kusursuz.

Etkilendim vol 2 Scarlett.
Bu kadından etkilenmeyen var mıdır? Scarlett rahat bir tarz yakalamış filmde, giydiği kıyafetler genelde ispanyol paça pantolanlar, gömlekler, kot ve topuklu sandalet olmuş. Çokta güzel olmuş. Bakınız.


Bu look'u gerçekten çok ama çok sevdim, peki biz giysek böyle güzel olur mu Çağla'cım diyorsanız, valla Scarlett kadar olur mu bilmem ama deneyelim görelim derim. Geçiniz.


Burada ise kızımız Cristina, Antonio ile romantik bir akşam geçirmeyi planlıyor, ama mide ülseri buna izin vermiyor. Yine Scarlett'in bu sahnedeki çekiciliği, saçlarını dağıtması, dudaklarını sürekli ısırması oyuncuyu çekicilik konusunda tekrar vurguluyor.



Sanatla ilgilenmeyi çok seven Cristina, anlatmak istediği çok şey olduğunu fakat onda bir yetenek olmadığını söylüyor filmde, Maria Elena ise yani sevgili Penelope ona yetenekli olduğunu ve çektiği fotoğrafları sevdiğini söylüyor. Maria Elena, Cristina'ya fotoğrafçılık hakkında bildiği her şeyi anlatıyor, ona karanlık bir oda yapıyor ve beraber çalışıyorlar. Ve filmin belki de en çok ses getiren sahnelerinden biri. Maria Elena ve Cristina karanlık odada yakınlaşıyorlar. 


Etkilendim vol 3. işte yukarıda gördüğünüz bu sahne. Herkese kucak dolusu sevgiler!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder