30 Ocak 2013 Çarşamba

Angel-A



İlk filmimiz Angel-A

Son zamanlarda izlediğim ve etkilendiğim filmlerden biri Angel-A. Yalnız dikkat etkilendiğim dedim çok etkilendim demedim! Abartı, mübalağa yapmıyorum. Yaptığım filmler de olacak elbet.. Etkilenmek derken kasıt nedir Çağla? Şöyle efenim; bu film insanı ne şaşırtıyor ne kafasını karıştırıyor ne heycanlandırıyor, fakat bu film öyle bir film ki sanki hayatı olduğu gibi yansıtmış bize.
İzledikten sonra yüzünüzde bir gülümseme, ruh halinizde depresyondan mutluluğa doğru yöneliş oluşabilir. Şahsen bende yarattığı etkiler bunlar. Sonralıkla film Paris'te geçiyor bu izlemeniz için en büyük faktör bence! yani benim için öyle olurdu.

Filmin Konusuna değinmeden önce oyuncular kimlermiş?

Aman efendim bu resimde gördüğümüz adam şu klipteki esmer adam değil miydi? Evet ta kendisi ismi ise Jamel Debbouze. Kendisi Fas asıllı Fransız bir oyuncu. Jamel'i Asterix ve Oburix filminde de görüp bayağı gülmüştüm. Bu filmde ise yine hareketleri, mimikleri ve doğallığı ile beni benden aldı.
Yine resimde gördüğümüz taş gibi hatun ise (filmi izlemeden önce bu mu taş gibi Çağla'cım diyenler olacaktır aranızda) Rie Rassmussen. Açık ve net söyleyeyim başka da oyuncu yok filmde.

Filmin konusuna gelirsek, işte en sevdiğim bölüm;
Andre, Paris'in yarısına borcu olan, kendi halinde ortalarda dolanan bir dolandırıcıdır. Hapse girmek yerine ölmeyi yeğler. Ve bu düşünceyi kendisine kabul ettirdiği sırada bir köprünün üzerine çıkarak intihara kalkışır. Sevgili Andre kendi çapında son konuşmasını yaparken yalnız olmadığını fark eder ve sol tarafında duran uzun bacaklı, sarışın hatunu görür. Bizdeki tabir ile intihar ederken bile rahat yok allam yarabbim ya! diye söylenirken bu hatun kendini atıverir denize. Andre'de peşinden atlar ve kızı kurtarır. Kahraman olduğunu düşünüyorsanız sakın, çünkü Andre bir kahraman değil üzgünüm. Fakat bu Andre'nin hayatında bir çok şeyin değişmesine sebep olacaktır.
Keyifli bir vakit geçirmek istiyorum, vurdulu kırdılı filmlerden öö geldi ama romantzim uğruna salya sümük ağlamaktan da bıktım diyorsanız, Angel-A sizi bekler.
İzledikten sonra olumlu yada olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Herkese iyi seyirler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder